mandag den 16. september 2013

Customs færdiggjort

Så blev disse tre smukke sager færdige OG jeg fik taget billeder af dem ;)
Der er jo en masse dejligt at sige om at sy newborn bleer eller str M, men på den anden side, er der ikke noget bedre end stadig at kunne putte sit barn i lækre bleer, selvom de er vokset ud af selv en str. L.
Jeg lavede disse tre XL ved at ændre lidt på mit L-mønster - især i højden (rise).
De to af dem er lavet med en påsyet lastin-elastik, men den grønne har jeg forsøgt mig med noget nyt. Jeg har lavet løbegang i stedet for at sy elastikken fast hele vejen. Det gør at bleen ikke bliver helt så skålformet og fast i elastikkanten, men den skulle gerne kunne holde alt indenfor når der kommer et barn i. Jeg er meget spændt på om den bliver testet ok. :)
- Det skal nok lige siges at det på ingen måde er lettere at sy elastikken i med løbegang, men jeg tror bare at det vil give en bedre komfort... Men nu får vi se ;)


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar