lørdag den 25. maj 2013

Et stik i hjertet...

Det er altid med et lille stik i hjertet, at jeg sender mine ae-ble'er ud af huset. De er jo en del af mig - mig der har fundet på dem og mig der har lagt timer i dem. Jeg holder af hver eneste en.
Nu skal de ud i verden og "overleve".

Men på den anden side, så bliver jeg så glad for at nogen vil bruge det jeg laver. At netop det jeg laver kan have værdi for andre. At søde små babyer kommer til at have nuttede bløde ae-ble'er på måsen.

Allergladest bliver jeg dog når nogen endda får taget professionelle billeder af deres lille guldklump iført en af mine ae-ble'er. Det eneste minus ved det er at man så ikke kan se alle de lækre detaljer inden i bleen. LOL. Et af disse billeder kan ses på min facebookside.

Men dem (altså detaljerne) skal I bestemt ikke snydes for, så de kommer her. Obs obs: billederne er ikke de bedste - både fordi jeg har taget dem indenfor da det var regnvejr og fordi jeg lige skulle lege lidt med forskellige effekter (damn I love my camera). Enjoy!:














Ingen kommentarer:

Send en kommentar