fredag den 9. august 2013

Blogging...

Nujh jeg har meget at fortælle!
Jeg ved hverken hvor jeg skal ende eller begynde. Jeg har tonsvis af billeder fra en dejlig sommer og en masse andet jeg gerne vil vise jer.
Sommeren startede jo med at jeg blev faster - igen. (det har jeg vist snakket om før LOL). Men samme dag som lille Wilfred blev født, da fik mine to store drenge også at vide, at de havde vundet billetter til NØRD CAMP!!! Men det var jo først lige inden de skulle starte i skole igen, så vi havde en hel ferie der skulle "overståes" først. LOL. I får lige deres vinder video:
Opgaven lød på at lave en video med sommerens yndlingsforsøg - man måtte højest være to pers pr video.
Jeg var nødt til at cutte en del mere af videoen end den I ser her, fordi den skulle kunne sende via email, men jeg syntes I skulle have den bedste kvalitet.

Nåhmen fordi jeg har så meget at fortælle har jeg nu besluttet at starte med slutningen. Nemlig NØRD CAMP. Vi starter med et par forsøg af Kåre og Emil.






Inden vi så disse forsøg, var vi rundt og se alle de workshops som Mikkel og Mark havde været på i løbet af campen. Vi sluttede ovre på nogle syngende gynger - dvs gynger, som begyndte at spille musik, når man gyngede på dem.
Tag jer ikke af Marks øjne - han er nu i behandling for øjenbetændelse. (verdens værste mor aka mig! sendte ham afsted i den tro, at han bare havde gnedet sig for meget i øjnene! - sååå pinligt, når man henter barnet med seddel fra samaritterne om, at han bør søge egen læge :hide: ) - til mit forsvar kom han hjem fra Fanø mandag eftermiddag og NØRD CAMP startede tirsdag kl 10 - så der var ikke meget hjemmetid. ;)

Her er et billede at mine tre drenge, som står og venter på Kåre og Emil: (og ja - himlen var virkelig så mørk! - det dryppede også lidt ind imellem.)
Og så et par stykker af Kåre og Emil:


Her kommer så beviset for hvor svært det kan være at tage et (bare ET) godt billede af tre smukke drenge: (advarsel: billedspam!)











Det, der ikke kan ses på disse billeder, er Martin hoppede op og ned på i hvert fald de fire sidste billeder :himle: Men så er det jo godt der også var noget at tage billeder af, som ikke lige flyttede på sig hele tiden.


Man kunne få lov til at smadre gamle computerdele og andet affald – og så bygge det om til flotte robotter og andre mærkelige skabninger. Bare slippe kreativiteten løs. Jeg var vildt imponeret over hvad disse 180 børn har nået at producere på bare tre dage!













Til sidst var vi forbi de syngende gynger:






 Eneste superskarpe billede - og så uden hovede!!! :gaah:

Tak for i aften - jeg skriver mere imorgen - skylder også en video mere fra Kåre og Emil.
Og forresten - se lige Fredagsfesten på DR Ultra i morgen kl ca 11 - mine drenge er vist med til at klappe og noget ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar