onsdag den 22. maj 2013

Jeg puster og puster..


For jeg vil gerne have liv i min gamle blog.
Den er jo min og den mangler jo egentlig bare at jeg gider skrive lidt i ny og næ.
Og med så meget andet, så er det lettere at komme igang igen end at starte fra bunden.

Lige hurtigt hvad der er hændt siden sidst.
... Og så er jeg helt blank :himle:

Jo, altså jeg syr stadig på livet løs. Når der er tid. Det har der faktisk været lidt på det sidste :) Billeder følger længere nede.
Mine børn er blevet større - jeg var nødt til at rette deres alder 2 år frem :glo: - Hvilket betyder at jeg er blevet 2 år ældre :himle:

Vigtigste nyt: Jeg har lukket mit forhandlerforum på www.slyngebarn.dk, men jeg har åbnet shop både hos etsy.com og på amio.dk. Meeen jeg har stadig min lækre hjemmeside www.ae-ble.dk

Det var her i pinsen jeg tog beslutningen om at lukke forhandlerforummet. I forhold til hvor mange jeg nåede ud til, så var det for dyre penge kun at kaste i den retning. Både etsy og amio er næsten gratis, så de kan i hvert fald meget hurtigere tjene sig selv ind.

Og jeg lovede billeder:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar