søndag den 11. august 2013

Glimt fra ferien. Part #1

I morgen er det hverdag igen. En hverdag som ikke bliver som før. Nej, for nu har jeg kun skolebørn! OMG! Jeg syntes ellers jeg var forberedt. Men det er man nok aldrig ;)

Det har været en dejlig ferie. Vi har været i Sommerland Sjælland og Knuthenborg Safaripark. Vi har løbet ture, været ved stranden, cyklet og leget i badebassin. Og så har vi været på Fanø <3
Min kære far bor jo på Fanø. Og i denne ferie skulle vi hjælpe min ældste storebror med flytningen fra Landskrona til Fanø.
Det blev ikke til meget arbejdsferie for mig, men min kære husbond kom til at slæbe en del møbler - godt han er så stærk.

Og så er der jo strikkegraffiti på Fanø. En af de sjoveste og smukkeste former for kunst - efter min mening.

Og nu kommer billedkavalkaden:
(jeg skriver måske lidt mere på dette indlæg i morgen, da jeg ikke helt føler jeg har fået sagt alt hvad jeg ville - men at jeg også nu har brug for at se en god film og hygge lidt med min stærke husbond ;))

Flyttelæsset - en del af det ;)
 Min far, storebror og husbonden nyder en pils i bedstefars (fars) have
 På vej ned og få en lille is...
 Mikkel og en Fanøvaffel. En kugle er lig med to, dvs i denne vaffel er der otte kugler!

 Se det ku lukke munden på dem :)

 Graffitistrik og glade ismætte børn <3










 Og så lidt postkortfotos










Ingen kommentarer:

Send en kommentar